Subject: Tööalasest Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja kaitse seaduse rakendusaktid
From: Jaanus Kirikmäe
To: "Laidi Surva"
Cc: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 15 Oct 2024 10:30:27 +0300

Tere

Õiguskantsleri poole on pöördutud küsimusega, kas ja millal Vabariigi
Valitsus võtab vastu Tööalasest Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja
kaitse seaduses (RT I, 30.05.2024, 1)  ettenähtud rakendusaktid.

Need on seaduse § 9 lg 6 kohaselt pädevate asutuste poolt teadete
vastuvõtmise ja nende suhtes võetavate järelmeetme kohta teabe avaldamine
veebilehel ja § 10 lg 4 alusel rikkumisteadete säilitamisega seonduvad
nõuded.

Oleksime tänulikud kui teavitaksite milline on vastavate rakendusaktide
väljatöötamise ja Vabariigi Valitsusele kehtestamiseks esitamise võimalik
ajajoon.

Lugupidamisega

Jaanus Kirikmäe

Õigusteenistuse nõunik

Õiguskantsleri Kantselei

Tel: 693 8411

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]